İŞLEM REHBERİ

ÜYELİK İŞLEMLERİ

Ana sayfada sağ üst kısımda yer alan ÜYE OL ikonuna tıklayarak ücretsiz biçimde üye olabilirsiniz. Bu aşamada üyelik ve gizlilik sözleşmesini onaylamanız gerekmektedir. Kampanya çalışmaları, ürün tanıtımları ve özel promosyon faaliyetlerini duyurmak üzere SMS ve e-posta ile iletiler gönderilmesi onaylayıp onaylamadığınız da ayrıca sorulmaktadır.

ALIŞVERİŞ İŞLEMLERİ

Bulunduğunuz lokasyonda size özel harika teklifler sunmaktayız. Satıcılarımızın bulunduğu lokasyonlar, teslimat koşullarındaki farklılıklar nedeniyle aynı ürünün farklı fiyatları olabilmektedir. Size en uygun seçenek ile işleminize devam edebilirsiniz. Arama çubuğu ve kategori menülerimiz ile istediğiniz ürün ve hizmete kolayca ulaşabilirsiniz. 

PARA PUAN UYGULAMASI

GezginBazaar'ın harcama yaptıkça kazandıran sistemidir. Üyelere özeldir. PARA PUAN HEDİYE etiketli ürünlerden söz konusu  puanları  kazanırsınız ve biriken bu puanları hediye çekine çevirerek para puan tutarı kadar indirimden yararlanabilirsiniz.

1 para puan=1 TL değerindedir.

Para puanlarınızı ve hediye çeklerinizi HESABIM / Para Puan/Hediye Çeki ana başlığı altında takip edebilir ve detaylarını inceleyebilirsiniz.

Üyelerimize, ilk üyelik esnasında 50 TL değerinde para puan hediye edilir ve hesaplarına yüklenir.

GEZGİNBAZAAR ÜYELİK FIRSATLARI 

Bu uygulamamız ile üyelerimize ekonomik anlamda katkı sunmaktayız. Bu uygulama sadece üyelere özeldir. Platformda "Bu fırsat yalnızca GezginBazaar üyelerine özeldir" şeklinde kampanya duyurusunu yapmış olduğumuz firmalardan yapmış olduğunuz alışverişlerde anında indirim kazanırsınız. Fırsattan yararlanmak için üyelik hesabınıza giriş yapıp “Hesap Ayarlarım” kısmında yer alan “Üyelik Bilgilerinizi” ödeme esnasında işyerine göstermeniz yeterlidir.

SİPARİŞ SÜREÇLERİ

 

Yerel Kurye Tarafından Adrese Teslim Siparişleri

Siparişi tamamla kısmında kargo seçeneklerinden "Satıcı Teslimat"ı  seçmeniz gerekir. Siparişiniz onaylandıktan sonra seçmiş olduğunuz adresinize en kısa sürede teslimatınız yapılır.

Siparişinizi aldık

Kredi kartı ile yapacağınız alışverişlerde sipariş durumunuz ilk olarak ''Siparişiniz Alındı'' şeklinde görülecektir. Ödemeniz bize ulaşmıştır. Bu aşamada, sipariş özetiniz ile mesafeli satış sözleşmesi ve ön bilgilendirme formu E-posta yoluyla alıcıya gönderilir.

Ödeme bekliyor

Ödeme adımında Havale ile ödemeyi seçtiğiniz alıverişlerde sipariş durumunuz ilk olarak ''Ödeme Bekliyor” şeklinde görülecektir. Havale ödemenizi yaptıktan sonra ödemeniz onayladığında sipariş durumunuz ''Siparişiniz Alındı'' olacaktır ve sipariş aldık süreciyle ilgili işlemler başlayacaktır.

Sipariş kargoya verildi.

Sipariş kargoya verildi süreci ürünlerinizin kargo firmasına teslim edildiği ve takip numaranızın kayıtlı mail adresinize gönderildiği son adımdır. Kargo firması size ürünü ulaştırmadan önce SMS ile de tekrar bir bilgilendirme yapacaktır.

Kargo teslimatlarında

Onaylanan siparişler satıcılarımız tarafından özenle paketlenerek hafta içi 24 saat içerisinde anlaşmalı kargo yetkililerine teslim edilmektedir. Kargo yetkilileri ürünü teslim aldıktan sonra tarafınıza kargo takip linkini ve planlanan teslim zamanını içeren bir SMS ve Mail gönderecektir. Kargo takip linki ile kargonuzun izlemesini anlık olarak gerçekleştirebilirsiniz.

TESLİMAT SÜREÇLERİ

İl/İlçe İçindeki Teslimatlar

Yerel Kurye İle Adrese Teslimat: 

Siparişiniz onaylandıktan sonra seçmiş olduğunuz adresinize en kısa sürede teslimatınız yapılır.

Özel kurulum, servis vb. gerektiren teslimatlar: 

Satıcı ile yapılacak planmaya göre ürün teslimatı yapılır. Bu tip ürünlerde sipariş aşamasında "ÜRÜN ÖZELLİKLERİ" kısmında detaylı açıklama yapılacaktır.

İl/İlçe Dışı Teslimatlar 

Onaylanan siparişleriniz satıcımız tarafından özenle paketlenerek hafta içi 24 saat içerisinde anlaşmalı kargo yetkililerine teslim edilecektir. Kargo yetkilileri ürünü teslim aldıktan sonra tarafınıza kargo takip linkini ve planlanan teslim zamanını içeren bir SMS ve Mail gönderecektir. Kargo takip linki ile kargonuzun izlemesini anlık olarak gerçekleştirebilirsiniz. 

İADE İŞLEMLERİ

1-İade süresi, siparişinizdeki ürünlerin adresinize teslim edilme tarihinden itibaren 14 gündür.

2-Kargolu teslimatlarda, işleminizi üyelik hesabınızdaki iade talepleri bölümünden yapabilirsiniz.

3-İade edilecek ürün kullanılmamış, orijinal ambalajına zarar verilmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olmalıdır.

4-Televizyon, görüntü sistemleri, cep telefonu, tablet, notebook gibi elektronik ürünlerin kullanılması ya da ambalajının açılması durumunda ürün iadeleri servis raporu ile birlikte yapılabilmektedir.

5-Kurulumu/montajı yapılmış mobilya ürünlerinin iadesi kabul edilememektedir.

6-Garanti kapsamında arızalanan ürünlerin iadesi servis raporu/iade raporu ile birlikte yapılabilmektedir.

7-Ürünlerin kargo paketinde ya da ürünlerde hasar tespit edilmesi durumunda kargo görevlisine hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Kargo görevlisinin tutanak düzenlemediği bu ve benzeri durumlarda ürünü teslim almayarak iade edebilirsiniz.

8-Hijyenik ürünlerin (iç giyim, kişisel bakım ürünleri, sağlık ürünleri vb.) ambalajı açılmış ise iadesi kabul edilmemektedir.

9-Niteliği itibarı ile son kullanma tarihi geçecek ya da çabuk bozulabilecek ürünlerin iadesi kabul edilememektedir.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR